Zakręceni na filmowaniu! Obejrzyj nas!

 

W ciągu dwóch lat działalności nakręciliśmy już blisko 300 filmów!

Znajdujemy najlepsze ujęcia, mamy niestandardowe pomysły, patrzymy na świat przez różowy obiektyw. Stworzymy dla Ciebie kreatywną koncepcję, napiszemy scenariusz i zrealizujemy zapadający w pamięć film. Dzięki wykorzystaniu drona i stabilizatora kamery nasze realizacje są dynamiczne i angażujące wizualnie. Stosujemy timelapsy (zdjęcia poklatkowe), slow-montion oraz inne nowoczesne techniki. Przy współpracy z działem graficznym wzbogacamy produkcje o animacje i efekty specjalne.

 

Daj nam znać, czego potrzebujesz, a my zajmiemy się resztą!

 

  • Powiedz, co chciałbyś pokazać?
  • Do kogo zamierzasz trafić? Jaka jest grupa docelowa?
  • Gdzie będziesz pokazywał film? Jakie są pola eksploatacji (internet, telewizja, kino, inne)?
  • W jakich lokalizacjach będziemy realizować zdjęcia?
  • Potrzebujesz dłuższego czy krótszego filmu?
  • Chcesz, żeby film miał lektora?

PRZYKŁADOWE FORMATY WIDEO

Wideo-wizytówka Twojej firmy

Spoty reklamowe

Filmy instruktażowe, poradnikowe, produktowe

Relacje z eventów

Prezentacje gmin

Formaty z lokowaniem produktu

DLACZEGO WARTO

A

Duże doświadczenie w kręceniu różnego rodzaju filmów – wiemy, jak pokazać Ciebie, Twoją firmę lub wydarzenie w jak najlepszym świetle

A

Profesjonalna ekipa filmowa, która przygotuje film od początku do końca i wyjaśni Ci wszystko w przystępny sposób

A

Angażujący format reklamowy, dzięki któremu dotrzesz do różnych odbiorców i potencjalnych klientów

A

Najnowsze techniki filmowe – dron, stabilizator kamery, zdjęcia poklatkowe, slow-montion, animacja i efekty specjalne. Wszystko po to, żeby od Twojego filmu nie można się było oderwać!

A

Geotargetowanie na konkretne serwisy lub grupy serwisów

Poradnik dla osób biorących udział w realizacji filmu

R

UBIÓR

Jeżeli planujesz nakręcenie profesjonalnej, biznesowej wizytówki Twojej firmy, sięgnij po ciemny garnitur lub garsonkę oraz jasną koszulę. Unikaj za to zbyt wzorzystych materiałów oraz drobnych kratek – nie będą się dobrze prezentowały na ekranie!

R

MAKIJAŻ

Jest niezbędny… bez względu na płeć! Warto zrezygnować z produktów nabłyszczających skórę, a w zamian postawić na matujący puder, szczególnie w okolicach czoła, nosa i kości policzkowych. Pamiętaj też, że ostre światło studyjne wymaga intensywnego makijażu – w innym przypadku będzie on prawie całkiem niewidoczny.

R

WYPOWIEDŹ

Nie czytaj z kartki i nie ucz się tekstu na pamięć. To będzie brzmiało sztucznie! Najlepiej przygotuj sobie najważniejsza hasła, słowa-klucze lub dane liczbowe i zapisz je na arkuszu papieru, który przyczepisz na przykład do przeciwległej ściany. Dzięki temu nie zapomnisz, co masz powiedzieć, i wypadniesz przy tym naturalnie. Przed samym nagraniem koniecznie wykonaj też kilka prostych ćwiczeń językowych.

R

PAUZA PRZED I PO

Zanim rozpoczniesz wypowiedź, policz w myślach do pięciu. Ta sama zasada obowiązuje na zakończenie wypowiedzi. Po tym, jak skończysz mówić, jeszcze przez jakiś czas nie wychodź z roli. Dlaczego? Każde ujęcie potrzebuje trochę „zapasu” nagrania na początku i na końcu. W innym przypadku może się nie nadawać do użycia!

R

WNĘTRZE

Ważny jest nie tylko Twój ubiór i wygląd, ale też miejsce, w którym chcesz nakręcić film – może bardzo dużo powiedzieć o Twojej firmie! Jeżeli nagrywasz wizytówkę w holu przedsiębiorstwa, na czas kręcenia wynieś z niego przedmioty, które mogą prezentować się niekorzystnie. Jeżeli zaś tłem jest gabinet, powinien tam panować nienaganny porządek. Warto też zadbać, żeby w kadrze znalazły się na przykład nagrody, które firma otrzymała. Nie należy jednak zbytnio przesadzać. Każdy drobiazg ma znaczenie!

R

NA ZEWNĄTRZ, CZYLI PORA ROKU, DNIA I POGODA

Jeżeli chcesz pokazać swoją firmę z zewnątrz, pamiętaj, że o dobrą pogodę i ładne widoki najłatwiej późną wiosną i latem. Jeżeli zależy Ci na szybkiej realizacji filmu, najlepiej zrezygnuj z takich ujęć. Pamiętaj, że pora roku, pora dnia i pogoda mają ogromne znaczenie przy zdjęciach wykonywanych w plenerze.

R

CZAS

Przy kręceniu filmu nie można się… spieszyć. Czasem potrzeba nawet kilkunastu ujęć czy powtórek – to całkowicie normalne! Najlepiej zarezerwuj sobie cały dzień na zdjęcia. Pośpiech zawsze odbija się niekorzystnie na efekcie końcowym.

R

TELEFON

Wyłącz telefon i inne urządzenia, które mogą niespodziewanie zadzwonić (domofon, dzwonek, dźwiękowe powiadomienie o nowych mailach). Jeżeli istnieje taka potrzeba, uprzedź o nagraniu osoby ze swojego otoczenia – na przykład wywieszając kartkę: „Trwa nagranie, proszę nie przeszkadzać”.

OBEJRZYJ NASZE REALIZACJE

Showreel 2018

Wizytówka miasta

Miasto Bydgoszcz

Showreel 2017

Tasty

Sałatka z półgęskiem

monika.peczarska@polskapress.plKonsultanci ds. reklamy

 

(jeśli chcesz, aby nasz handlowiec przyszedł do Ciebie)

 

Gazeta Pomorska:

Bydgoszcz
ul. Zamoyskiego 2, tel. 697 770 285
e-mail: monika.peczarska@polskapress.pl

 

Chojnice
ul. 31 Stycznia 30, tel. 697 771 729

e-mail: dariusz.nawrocki1@polskapress.pl

 

Grudziądz
ul. Wybickiego 38, tel. 697 770 345

pawel.cetkowski@polskapress.pl

 

Inowrocław
Aleja Ratuszowa 15, tel. 604 866 018

e-mail: arkadiusz.walczak@polskapress.pl

 

Toruń
ul Grudziądzka 46-48,  tel. 697 770 284

przemyslaw.waclawski@polskapress.pl

 

Włocławek
ul. Żabia 29, tel. 519 503 609

aleksandra.warszawska@polskapress.pl

 

Express Bydgoski:

ul. Zamoyskiego 2, tel. 52 32 63 137, 207, 214.

Nowości Dziennik Toruński

ul Grudziądzka 46-48,  tel. 606 537 137

 

Internet

Bydgoszcz
Dział Reklamy
ul. Zamoyskiego 2, tel. 697 770 279
e-mail: grzegorz.zajaczkowski@pomorska.pl

 

 

Biuro Reklam i Ogłoszeń Gazeta Pomorska

 

 (komunikaty, ogłoszenia drobne, nekrologi):

Bydgoszcz
czynne: pon.-pt. 8-16, sob. – nieczynne
ul. Zamoyskiego 2, tel. 601 923 775
e-mail: ogloszenia.bydgoszcz@pomorska.pl

 

Chojnice
czynne: pon.-pt. 9-11, sob. – nieczynne
ul. 31 Stycznia 30, tel. 697 771 729
e-mail: ogloszenia.chojnice@pomorska.pl

 

Grudziądz
czynne: pon.-pt. 8-16, sob. – nieczynne
ul. Wybickiego 38, tel. 56 45 11 930

e-mail: ogloszenia.grudziadz@pomorska.pl

 

Inowrocław
czynne: pon.-pt. 8-16, sob. – nieczynne
Aleja Ratuszowa 15, tel. 692-725-390
e-mail: ogloszenia.inowroclaw@pomorska.pl

 

Toruń
czynne: pon.-pt. 8-16, sob. – nieczynne
ul Grudziądzka 46-48,  tel. 606 537 137

e-mail: ogloszenia.torun@pomorska.pl

 

Włocławek
czynne: pon.-pt. 8-17, sob. – nieczynne
ul. Żabia 29,
tel. 54 231 45 31
e-mail: ogloszenia.wloclawek@pomorska.pl

 

 

Biuro Reklam i Ogłoszeń Express Bydgoski

 

Biuro Reklam i Ogłoszeń

czynne: pn – pt 8:00-16:00, sob. – nieczynne
ul. Śniadeckich 20, 85-011 Bydgoszcz, tel. 660 325 569
e-mail: rafał.blachowski@polskapress.pl

Kliencie, jeśli chcesz zamieścić ogłoszenie, nekrolog na jutro – zgłoś się do nas dziś do 14.00

 

 

Biuro Reklam i Ogłoszeń Nowości - Dziennika Toruńskiego

 

Biuro Reklam i Ogłoszeń

czynne: pon. – pt. 8.00 - 17.00, sob. - nieczynne
ul. Grudziądzka 46-48, 87-100 Toruń
tel. 502 499 396
e-mail: lukasz.kopanski@polskapress.pl oraz kamila.najda@polskapress.pl

Kliencie, jeśli chcesz zamieścić ogłoszenie, nekrolog na jutro - zgłoś się do nas dziś do 14.00!!! (wszystkie anonse na następny dzień przyjmujemy do godz. 14.00)

Pozostając na stronie, zgadzasz się na użycie plików cookies Szczegóły

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close