Zakręceni na filmowaniu! Obejrzyj nas!
W ciągu dwóch lat działalności nakręciliśmy już blisko 300 filmów!
Znajdujemy najlepsze ujęcia, mamy niestandardowe pomysły, patrzymy na świat przez różowy obiektyw. Stworzymy dla Ciebie kreatywną koncepcję, napiszemy scenariusz i zrealizujemy zapadający w pamięć film. Dzięki wykorzystaniu drona i stabilizatora kamery nasze realizacje są dynamiczne i angażujące wizualnie. Stosujemy timelapsy (zdjęcia poklatkowe), slow-montion oraz inne nowoczesne techniki. Przy współpracy z działem graficznym wzbogacamy produkcje o animacje i efekty specjalne.
Daj nam znać, czego potrzebujesz, a my zajmiemy się resztą!
- Powiedz, co chciałbyś pokazać?
- Do kogo zamierzasz trafić? Jaka jest grupa docelowa?
- Gdzie będziesz pokazywał film? Jakie są pola eksploatacji (internet, telewizja, kino, inne)?
- W jakich lokalizacjach będziemy realizować zdjęcia?
- Potrzebujesz dłuższego czy krótszego filmu?
- Chcesz, żeby film miał lektora?
PRZYKŁADOWE FORMATY WIDEO

Wideo-wizytówka Twojej firmy

Spoty reklamowe

Filmy instruktażowe, poradnikowe, produktowe

Relacje z eventów

Prezentacje gmin

Formaty z lokowaniem produktu
DLACZEGO WARTO
Duże doświadczenie w kręceniu różnego rodzaju filmów – wiemy, jak pokazać Ciebie, Twoją firmę lub wydarzenie w jak najlepszym świetle
Profesjonalna ekipa filmowa, która przygotuje film od początku do końca i wyjaśni Ci wszystko w przystępny sposób
Angażujący format reklamowy, dzięki któremu dotrzesz do różnych odbiorców i potencjalnych klientów
Najnowsze techniki filmowe – dron, stabilizator kamery, zdjęcia poklatkowe, slow-montion, animacja i efekty specjalne. Wszystko po to, żeby od Twojego filmu nie można się było oderwać!
Geotargetowanie na konkretne serwisy lub grupy serwisów
Poradnik dla osób biorących udział w realizacji filmu
UBIÓR
Jeżeli planujesz nakręcenie profesjonalnej, biznesowej wizytówki Twojej firmy, sięgnij po ciemny garnitur lub garsonkę oraz jasną koszulę. Unikaj za to zbyt wzorzystych materiałów oraz drobnych kratek – nie będą się dobrze prezentowały na ekranie!
MAKIJAŻ
Jest niezbędny… bez względu na płeć! Warto zrezygnować z produktów nabłyszczających skórę, a w zamian postawić na matujący puder, szczególnie w okolicach czoła, nosa i kości policzkowych. Pamiętaj też, że ostre światło studyjne wymaga intensywnego makijażu – w innym przypadku będzie on prawie całkiem niewidoczny.
WYPOWIEDŹ
Nie czytaj z kartki i nie ucz się tekstu na pamięć. To będzie brzmiało sztucznie! Najlepiej przygotuj sobie najważniejsza hasła, słowa-klucze lub dane liczbowe i zapisz je na arkuszu papieru, który przyczepisz na przykład do przeciwległej ściany. Dzięki temu nie zapomnisz, co masz powiedzieć, i wypadniesz przy tym naturalnie. Przed samym nagraniem koniecznie wykonaj też kilka prostych ćwiczeń językowych.
PAUZA PRZED I PO
Zanim rozpoczniesz wypowiedź, policz w myślach do pięciu. Ta sama zasada obowiązuje na zakończenie wypowiedzi. Po tym, jak skończysz mówić, jeszcze przez jakiś czas nie wychodź z roli. Dlaczego? Każde ujęcie potrzebuje trochę „zapasu” nagrania na początku i na końcu. W innym przypadku może się nie nadawać do użycia!
WNĘTRZE
Ważny jest nie tylko Twój ubiór i wygląd, ale też miejsce, w którym chcesz nakręcić film – może bardzo dużo powiedzieć o Twojej firmie! Jeżeli nagrywasz wizytówkę w holu przedsiębiorstwa, na czas kręcenia wynieś z niego przedmioty, które mogą prezentować się niekorzystnie. Jeżeli zaś tłem jest gabinet, powinien tam panować nienaganny porządek. Warto też zadbać, żeby w kadrze znalazły się na przykład nagrody, które firma otrzymała. Nie należy jednak zbytnio przesadzać. Każdy drobiazg ma znaczenie!
NA ZEWNĄTRZ, CZYLI PORA ROKU, DNIA I POGODA
Jeżeli chcesz pokazać swoją firmę z zewnątrz, pamiętaj, że o dobrą pogodę i ładne widoki najłatwiej późną wiosną i latem. Jeżeli zależy Ci na szybkiej realizacji filmu, najlepiej zrezygnuj z takich ujęć. Pamiętaj, że pora roku, pora dnia i pogoda mają ogromne znaczenie przy zdjęciach wykonywanych w plenerze.
CZAS
Przy kręceniu filmu nie można się… spieszyć. Czasem potrzeba nawet kilkunastu ujęć czy powtórek – to całkowicie normalne! Najlepiej zarezerwuj sobie cały dzień na zdjęcia. Pośpiech zawsze odbija się niekorzystnie na efekcie końcowym.
TELEFON
Wyłącz telefon i inne urządzenia, które mogą niespodziewanie zadzwonić (domofon, dzwonek, dźwiękowe powiadomienie o nowych mailach). Jeżeli istnieje taka potrzeba, uprzedź o nagraniu osoby ze swojego otoczenia – na przykład wywieszając kartkę: „Trwa nagranie, proszę nie przeszkadzać”.
OBEJRZYJ NASZE REALIZACJE

Showreel 2018

Wizytówka miasta
Miasto Bydgoszcz

Showreel 2017

Tasty
Sałatka z półgęskiem
monika.peczarska@polskapress.plKonsultanci ds. reklamy
(jeśli chcesz, aby nasz handlowiec przyszedł do Ciebie)
Gazeta Pomorska:
Bydgoszcz
ul. Zamoyskiego 2, tel. 697 770 285
e-mail: monika.peczarska@polskapress.pl
Chojnice
ul. 31 Stycznia 30, tel. 697 771 729
e-mail: dariusz.nawrocki1@polskapress.pl
Grudziądz
ul. Wybickiego 38, tel. 697 770 345
pawel.cetkowski@polskapress.pl
Inowrocław
Aleja Ratuszowa 15, tel. 604 866 018
e-mail: arkadiusz.walczak@polskapress.pl
Toruń
ul Grudziądzka 46-48, tel. 697 770 284
przemyslaw.waclawski@polskapress.pl
Włocławek
ul. Żabia 29, tel. 519 503 609
aleksandra.warszawska@polskapress.pl
Express Bydgoski:
ul. Zamoyskiego 2, tel. 52 32 63 137, 207, 214.
Nowości Dziennik Toruński
ul Grudziądzka 46-48, tel. 606 537 137
Internet
Bydgoszcz
Dział Reklamy
ul. Zamoyskiego 2, tel. 697 770 279
e-mail: grzegorz.zajaczkowski@pomorska.pl
Biuro Reklam i Ogłoszeń Gazeta Pomorska
(komunikaty, ogłoszenia drobne, nekrologi):
Bydgoszcz
czynne: pon.-pt. 8-16, sob. – nieczynne
ul. Zamoyskiego 2, tel. 601 923 775
e-mail: ogloszenia.bydgoszcz@pomorska.pl
Chojnice
czynne: pon.-pt. 9-11, sob. – nieczynne
ul. 31 Stycznia 30, tel. 697 771 729
e-mail: ogloszenia.chojnice@pomorska.pl
Grudziądz
czynne: pon.-pt. 8-16, sob. – nieczynne
ul. Wybickiego 38, tel. 56 45 11 930
e-mail: ogloszenia.grudziadz@pomorska.pl
Inowrocław
czynne: pon.-pt. 8-16, sob. – nieczynne
Aleja Ratuszowa 15, tel. 692-725-390
e-mail: ogloszenia.inowroclaw@pomorska.pl
Toruń
czynne: pon.-pt. 8-16, sob. – nieczynne
ul Grudziądzka 46-48, tel. 606 537 137
e-mail: ogloszenia.torun@pomorska.pl
Włocławek
czynne: pon.-pt. 8-17, sob. – nieczynne
ul. Żabia 29,
tel. 54 231 45 31
e-mail: ogloszenia.wloclawek@pomorska.pl
Biuro Reklam i Ogłoszeń Express Bydgoski
Biuro Reklam i Ogłoszeń
czynne: pn – pt 8:00-16:00, sob. – nieczynne
ul. Śniadeckich 20, 85-011 Bydgoszcz, tel. 660 325 569
e-mail: rafał.blachowski@polskapress.pl
Kliencie, jeśli chcesz zamieścić ogłoszenie, nekrolog na jutro – zgłoś się do nas dziś do 14.00
Biuro Reklam i Ogłoszeń Nowości - Dziennika Toruńskiego
Biuro Reklam i Ogłoszeń
czynne: pon. – pt. 8.00 - 17.00, sob. - nieczynne
ul. Grudziądzka 46-48, 87-100 Toruń
tel. 502 499 396
e-mail: lukasz.kopanski@polskapress.pl oraz kamila.najda@polskapress.pl
Kliencie, jeśli chcesz zamieścić ogłoszenie, nekrolog na jutro - zgłoś się do nas dziś do 14.00!!! (wszystkie anonse na następny dzień przyjmujemy do godz. 14.00)